Rogue Lords
Ett mörkt roguelike med fantasytema där du spelar som Djävulen! EN MÖRK HISTORIA Du bekämpades för länge sedan, men nu är du tillbaka med dina trognaste lärjungar för att hämnas på de urusla Demonjägarna. Spela om och om igen, och samla uråldriga artefakter för att få tillbaka din kraft och din rätta plats. EN DJÄVULSK PLAN Sätt ihop ditt team av onda genier som Dracula, Huvudlöse Ryttaren och Bloody Mary. Bygg upp deras förmågor och skapa synergier för att krossa de dödliga som vågar ställa sig i din väg. Lås upp nya förmågor, samla själar, gör rött val i händelser och använd dina krafter för att krossa de godas makt.