Rewarding Community Bundle
Ge och ta med Rewarding Community paketet! Bygg din drömstad i Townscaper, en stadsbyggnads leksak som kommer att få dig att drömma dig bort med sina intuitiva designverktyg. När du åter vilat upp dig i Townscaper så hoppa över till Atomicrops — ett rouge-lite farmspel där du skjuter dig igenom horder av fiender och kan anställa medlemmar från ditt Community för att hjälpa dig på vägen!