Resident Evil 6
Resident Evil 6 är en oförglömlig rysare som blandar action med överlevnadsskräck. Spelet, som har gjorts om i högdefinition, låter dig välja mellan flera olika karaktärer, både gamla favoriter och nya ansikten, i solo- och samarbetslägen samt i helt nya utmaningar som skiljer sig från allt annat i Resident Evil-serien. Denna utgåva innehåller allt tidigare DLC och två dräkter per spelbar karaktär, som förut bara kunde låsas upp via Residentevil.net.