Resident Evil 4 Chainsaw Demo
Att överleva är bara början. Sätt tänderna i den här nyversionen av Resident Evil 4, actionklassikern som ursprungligen släpptes 2005. Det här demospelet innehåller en särskild version av spelets öppningssekvens och kan spelas om och om igen utan tidsbegränsningar. Återupplev mardrömmen igen med moderniserad spelmekanik, en omarbetad berättelse och grafik i yttersta världsklass.