Raptor Evolution: Vectoraptor DLC
Förvandla din raptor till ett futuristiskt rovdjur med Vectoraptor-skinet, ett neontäckt vidunder drivet av ren energi och precision. Stärk din resa med värdefulla resurser som driver på din evolution och ger dig övertaget mot varje fiende som vågar korsa din väg. Med detta DLC låser du upp: - Vectoraptor-skin - 300 kött - 20 mutagen - 450 juveler Släpp loss din fulla potential och ta tillbaka din plats högst upp i näringskedjan.