Race The Sun
Du är en soldriven farkost. Solen är din dödstimer. Susa fram mot solnedgången i rasande fart i en fåfäng kamp mot tiden. Fördröj det oundvikliga genom att fånga hastighetsökningar som vänder den nedgående solen - om så bara för ett ögonblick. Race The Sun är inspirerat av arkadspel från förr med fokus på höga poäng, korta spelsessioner och rent nöje blandat med nervslitande spänning. Reglerna är enkla: krascha inte, stanna i ljuset och sakta inte ner!