Project CARS 2 Demo
Upptäck världens mest autentiska racingsimulator och Ferrari 488 GT3, Lamborghini Huracan, samt Formula Renault på Red Bull Ring i det officiella demot för Project CARS 2. Testa realistisk styrning, väder från alla fyra årstiderna, övergångar från dag till natt, 180+ bilar och 140 revolutionära "levande" banor på 60 platser i Project CARS 2.