MXGP2
Gör dig redo att leva ut motocrossdrömmen! Officiellt licensierade motorcyklar och förare och riktiga banor: detta är den explosiva mixen som slungar in dig i MXGP:s värld! Kör på 18 officiella banor från säsong 2015 av MXGP-mästerskapet, upplev spänningen i MXoN, visa vad du går för på fyra spektakulära inomhusbanor! Men det finns mer än så... skapa ditt egna stall och förare och glöm inte att förbättra din motorcykels prestanda med otaliga tillbehör från de största varumärkena inom motocross!