Portal Knights
Visa dig själv vara en värdig portalriddare genom att höja nivån för din karaktär, tillverka episka vapen och besegra fiender i realtid i detta samarbets-3D-sandlådeäventyrsspel. Utforska dussintals slumpmässigt skapade öar! Bygg nästan vad som helst! I en värld som är söndersliten av brytningen och hemsökt av vålnadskungen, är du och dina vänner det enda hoppet! - Rollspelskaraktärsklasser som krigare, spanare och magiker. - Taktiska strider. - Episka bosstrider. - Färdas mellan slumpmässigt skapade 3D-sandlådevärldar. - Lär känna traktens färgstarka invånare, slutför deras uppdrag och rekrytera dem till ditt hem. - Bygg din egen ö! Skapa FANTASTISKA byggnader snabbt och enkelt i kreativt läge! - Bryt och samla resurser i landskapet för att tillverka din arsenal och dina förnödenheter. - Bygg ditt hem med olika material och möbler. - Spela med dina vänner i samarbetsmultiplayer för upp till 4 spelare eller delad skärm för 2 spelare. - Slumpmässiga händelser.