Planet Alpha
PLANET ALPHA, en vacker och främmande värld, fylld av mystik och fara. Med obevekliga fiender hack i häl måste du tygla nattens och dagens kraft i din kamp för att överleva. Innehåll: Kvarlämnad i en främmande värld ... Du har vaknat i en främmande värld. Skadad, ensam och strandsatt måste du ge dig ut på en resa för att överleva i denna främmande värld fylld av vackra och varierade landskap. Dagens och nattens kraft Världen i PLANET ALPHA påverkas av solcykeln och allteftersom du gör framsteg kommer du att upptäcka en unik gåva – du kan manipulera dagtiden och använda den till din fördel. Lås upp PLANET ALPHAS mysterier Utforska en unik värld och pussla ihop din berättelse. Vad kommer du att upptäcka i PLANET ALPHA?