Phoenix Wright: Ace Attorney Trilogy
Den klassiska domstolsserien som har sålt över 6,7 miljoner exemplar världen över är äntligen här. Bli Phoenix Wright och upplev spänningen i att rädda oskyldiga klienter i en domstol. Spela alla 14 episoder, som innefattar de tre första spelen, i en och samma samling. Lös de intressanta mysterierna bakom varje fall och bevittna den slutgiltiga sanningen! ”Take that!” Nya funktioner och språk läggs till i senaste uppdateringen! Gallery - Music Player: Lyssna på musik från spelet och utvalda låtar från det omgjorda albumet. - Art: Se diverse bilder från spelet, bland annat officiella illustrationer och evenemangsscener. - Scene Creator: Skapa dina egna scener med spelets karaktärsmodeller och animationer. Andra nyheter - Episode Selection låter dig börja från vilket avsnitt du vill. - Story Mode låter dig lösa fallen automatiskt för att helt koncentrera dig på spelets handling. - Auto-play låter dig spela igenom all dialog automatiskt så att du kan fokusera på att lösa fallen (växla mellan Story Mode och Auto-play för att passa din spelstil). Stöd för latinamerikansk spanska och brasiliansk portugisiska, med både text och röster! Buggfixar - Vi har implementerat åtgärder för att ta itu med sårbarheter i Unity.