Persona Collection
Persona Collection innehåller Persona 5 Royal, Persona 4 Golden och Persona 3 Portable. Persona 5 Royal Bär masken och bli en del av Phantom Thieves of Hearts för att iscensätta storslagna kupper, infiltrera de korrumperades hjärnor och få dem att ändra sig! Gör dig redo för den prisbelönta rollspelsupplevelsen i denna slutgiltiga utgåva av Persona 5 Royal som inkluderar massor med nedladdningsbart innehåll! Huvudpersonen tvingas byta till en skola i Tokyo och drömmer en märklig dröm. ”Du är fångad av ödet. Inom en snar framtid väntar din undergång.” Med målet ”rehabilitering” hängande över sig måste han rädda andra från förvrängda begär genom att dra på sig masken som Phantom Thief. Persona 4 Golden Rör inte knappen, det är dags för Midnight Channel Det världskända Persona 4 Golden utlovar oförglömliga äventyr, meningsfulla band och rörande upplevelser som delas med vänner. Det sägs att om du stirrar in i en tv under en regnig natt så kommer du att se din själsfrände ... Detta märkliga rykte sprider sig långsamt genom byn Inaba, huvudpersonens nya hem, precis när det börjar ske en serie mystiska mord. När huvudpersonen och hans grupp försöker jaga rätt på sanningen så öppnar de en port till en annan värld. Persona 3 Portable Dark Hour slår till två gånger Strax efter flytten till Gekkoukan High School möter huvudpersonen ”Dark Hour”. En obekant stillhet slukar staden, folk förvandlas till kusliga likkistor och märkliga monster vid namn Shadows svärmar omkring. När folk blir attackerade av en av dessa Shadows och det verkar som att allt hopp är förlorat väcks hjärtats kraft till liv – deras Persona.