Persona 3 Reload Digital Deluxe Edition
Dyk in i Dark Hour och väck det som finns i djupet av ditt hjärta. Persona 3 Reload Digital Deluxe Edition innehåller: - Basspelet - Digital illustrationsbok: full med 64 sidor av karaktärskonst, konceptbilder, bakgrunder och andra illustrationer från spelet! - Digitalt soundtrack: lyssna på de nyarrangerade spåren från det ursprungliga Persona 3 plus alla nya låtar från Persona 3 Reload, presenterade av Atlus ljudteam för totalt 60 nya låtar. *Observera att spåren endast kan spelas upp i appen och inte kan laddas ner i något ljudformat, t.ex. MP3. Iklä dig rollen som en utbytesstudent som råkar ut för ett oväntat öde i den timme som finns ”dold” mellan den ena dagen och nästa. Väck en otrolig kraft till liv och jaga mysteriet bakom Dark Hour, kämpa för dina vänner och lämna avtryck i deras minnen för alltid. Persona 3 Reload är en spännande modern omtolkning av det genredefinierande rollspelet. Huvudinnehåll: - Upplev det avgörande spelet i Persona-serien i en trogen omtolkning med toppmodern grafik, moderniserade funktioner som gör spelet smidigare och det karaktäristiskt eleganta gränssnittet. - Upplev en känslosam, gripande resa med nya scener, samverkan mellan karaktärer och ytterligare berättarröster. - Välj hur du vill tillbringa varje dag på ett meningsfullt sätt med olika aktiviteter, från att utforska Port Island till att skapa äkta band med älskade karaktärer. - Bygg och led ditt optimala lag för att besegra utomjordiska skuggor och komma närmare sanningen.