Persian Nights: Sands of Wonders
I den döende kungens frånvaro styr storvesiren Zaved riket med järnhand, samtidigt som en mystisk farsot kastar en mörk skugga över Persiens folk. Den unga apotekaren Tara bestämmer sig för att utreda sjukdomen och ta reda på dess ursprung innan det är för sent.