Globetrotter Bundle
Ge dig ut på tre spännande äventyr i olika delar av världen med det här fantastiska paketet! Res till det gamla Persien och bota den hemska farsoten som drabbat folket där. Dyk ner i en mystisk och stilren undervattensstad hemsökt av vålnader. Bestig Karkhalas majestätiska berg i jakt på de sista av de odödliga kultisterna som vill ta över världen.