Noir Chronicles: City of Crime
I rollen som Alfred Fox, en privatdetektiv med en kuslig förmåga att trampa i klistret, måste du konfrontera farorna som hotar din gamla flamma Barbara Le Purr. Använd din intuition och utredningsteknik för att följa intrigen och de många, ibland även dödliga, konsekvenserna.