PAYDAY 3
Observera att alla betalda Heist-DLC:er tas bort från försäljning och inte längre går att köpa från och med den 25 augusti 2026. I september-uppdateringen kommer alla tidigare betalda DLC-Heists att ingå i PAYDAY 3-grundspelet utan extra kostnad för alla spelare! -- PAYDAY 3 är ett FPS-spel för en till fyra spelare där du får leva ut den ultimata rånarfantasin. Smyg in och töm bankvalven utan att lämna några spår eller sparka in dörrarna, besegra skoningslösa fiender och fly brottsplatsen med bytet. Ett djupfärdighetsträd, omfattande vapenutbud och upplåsbara modifikationer ger nästintill oändlig variation oavsett hur du väljer att spela. LEGENDARISKA RÅNARE På med masken och bli en legend. Efter att ha legat lågt i flera år är Payday-gänget tillbaka och redo att dra igång en storslagen brottsvåg över New York City. Bli en världens mest ökända rånare och skräddarsy ditt utseende, din utrustning och dina färdigheter. KÄNN GIRIGHETEN För en kriminell finns det bara en övre gräns – din egen ambitionsnivå. Använd pengarna från rån och utmaningar för att fylla ut din arsenal med nya mäktiga vapen. Lås upp specialfärdigheter och -manicker för att finslipa dina favorittaktiker. Vill man tjäna pengar måste man vara beredd att spendera pengar! PRECISION ELLER KAOS Noggranna förberedelser eller rent våld: valet är ditt. PAYDAY ger dig verktyg för att undvika eskalering, men även om larmet går måste rånet slutföras. Poliser, SWAT-styrkor och specialenheter samarbetar för att uppnå ett mål – att stoppa dig. Vilken strategi väljer du? OSLAGBARA TILLSAMMANS Det perfekta rånet kräver koordination. Bottar gör alltid vad de ska, men inget slår ett välorganiserat team med andra spelare. Oavsett om ni håller ihop eller delar upp er så måste ni hantera allt farligare hot tillsammans. I PAYDAY 3 är teamet alltid det mäktigaste vapnet.