PAYDAY 3: Syntax Error Tailor Pack
Du kanske har hört uttrycket "klä dig för jobbet du vill ha, inte för jobbet du har". Det är aldrig mer sant än när det gäller en perfekt stöt. Klä dig rätt med Syntax Error Tailor Pack.