Paper io 2: Complete Edition
Måla kartan i din egen färg, slå ut dina motståndare, få högsta poäng och ta över Paper io-världen. Ge dig in i en tuff strid och bli mästare! Funktioner: - lika många kartor som det finns länder i världen - flerspelarläge för upp till 4 spelare på samma skärm! - 90+ skins som också ändrar hur ditt område ser ut - 33 roliga hattar att ha på sig - anpassat spel med 90+ kartor i olika former - powerups som dyker upp under spelets gång - medryckande musik - enkla kontroller så att alla kan spela - enkla regler och massor av skoj! Glid över det vita området eller dina vänners territorium och skapa en förbindelse tillbaka till din egen färg för att ta över området. Se upp! När du rör dig utanför din färg är svansen oskyddad och andra spelare kan slå ut dig. Använd din strategi och dina powerups för att attackera och ta över allt vitt utrymme som tidigare tillhörde andra spelare!