Painkiller: Night Watch Pack
DLC:n Night Watch kommer att innehålla 4 karaktärsskinn och 6 vapenskinn. Klä dig i övernaturliga kläder, varenda en redo att jaga de odöda i skärselden. Varje blodfläck vittnar om överlevda jakter och utförda ritualer. Förvandla ditt vapenarsenal till vapen som både de levande och de döda fruktar, kapabla att besegra även de allra mäktigaste demonerna.