Painkiller: Season Pass
Kasta dig in i skräckens värld i Purgatory med Painkiller Season Pass. I de tre utgåvorna Night Watch, Metal as Hell och Demon Awakening får du 12 karaktärsoutfits och 18 vapenskinn. Kaoset börjar redan vid lanseringen med Night Watch. Smärta väntar runt hörnet.