Overcooked
Overcooked är ett kaotiskt, samarbetsmatlagningsspel på samma skärm för en till fyra spelare. Genom lagarbete ska du och dina medkockar förbereda, tillaga och servera en mängd olika läckra beställningar innan de gnälliga gästerna får nog och rusar i väg. Vässa knivarna och damma av kockmössan, stå inte och såsa för då blir det pannkaka av alltihop i de här galna köken! Lökriket är i fara och endast den bästa matlagningen kan rädda det! I Overcooked måste spelarna ta sig genom ett flertal olika udda och grymma kök på sin väg till att bli de mästerkockar som krävs för att besegra en uråldrig, ätbar ondska som plågar landet. Spela solo eller kasta dig in i klassiskt kaotiskt lokalt samarbetsspel för upp till fyra spelare i både kooperativa och tävlingsinriktade utmaningslägen. Ni måste kunna laga en rad olika måltider och arbeta tillsammans för att kunna bli det effektivaste och ultimata teamet! Nyckelfunktioner: Ett kulinärt uppdrag – Lökriket är en rik värld full av udda och grymma kök som ska erövras. Följ med på en storslagen resa och tackla ständigt mer krävande och bisarra köksutmaningar som testar din samarbetsförmåga och koordination till den yttersta gränsen. Varje nivå ställer dig inför en ny utmaning som du och ditt team måste övervinna, vare sig det är att halka omkring på ett piratskepp, hoppa mellan lastbilar i full fart, laga mat på ett isflak eller servera mat i djupet av en brinnande undre värld, kommer varje nivå att sätta även de djärvaste kockarnas mod på prov. Enkla kontroller/Stor utmaning – Overcooked är så lätt att komma igång med att vem som helst kan hänga med på det roliga, men för att ett gäng ska kunna kommunicera och koordinera när de sitter i smeten, krävs ett väloljat team med superkockar! Olika spelsätt – Vare sig det gäller helstekt lokalt samarbetsspel eller sauterat solospel, när du spelar dig genom spelet kommer du att låsa upp nya nivåer, nya kockfigurer och till och med tävlingsinriktade utmaningsnivåer där lag med två spelare får drabba samman i hårdkokta köksdueller. Oavsett hur du vill spela, kliv in i köket för nu är det kokta fläsket stekt!