Overcooked! + Overcooked! 2
En dubbel portion kooperativ matlagning med Overcooked! och Overcooked! 2 slås ihop i kaotisk harmoni. Overcooked! Spela solo eller kasta dig in i klassiskt kaotiskt lokalt samarbetsspel för upp till fyra spelare i både kooperativa och tävlingsinriktade utmaningslägen. Ni måste laga en rad olika måltider och arbeta tillsammans för att kunna bli det ultimata, effektivaste teamet! Overcooked! 2 är tillbaka med en helt ny portion av kaotisk matlagningsaction! Åk tillbaka till Lökriket och samla ditt team med kockar i klassiskt lokalt samarbetsspel eller onlinespel med upp till fyra spelare. Hugg tag i förklädet … det är dags att rädda världen (igen!) Hacka, stek och servera dig fram genom ett flertal okonventionella kök. Spela med över 20 kockar på 75 nivåer i båda spelen! Innehåller grundspelet för både Overcooked! och Overcooked! 2.