Overcooked! 2 - Season Pass
Släck ditt sug på Overcooked! 2:s kaotiska matlagningsaction med säsongspasset. Säsongspasset levererar 3 extraportioner som innehåller fler måltider, mer mekanik och mer galenskap! Förrätt (Ute nu): Campfire Cook Off Det är dags för utflykt och lite kokande campingkul i Lökrikets skogar. Den här gången får Kevin och Lökkungen sällskap av 4 nya kockar som är hemmastadda i skogens kök: Scoutkocken, Björnkocken, Bäverkocken och den glasögonbeprydde Ugglekocken. Du kommer att behöva hugga ved för att hålla igång elden när du ska fräsa upp rejäla frukostar och grilla s’mores i 15 nya nivåer bland trädtoppar och lägerplatser. Det krävs samarbete på en helt ny nivå för att klara de nya bärbara ryggsäckarna med de ingredienser som kockteamet behöver för att betjäna de hungriga camparna. Huvudrätt (Ute nu): Night of the Hangry Horde I Overcooked! 2: Hungriga hordens natt tar spelarna sig an det läskigaste hotet mot Lökriket hittills, brödgångarna, men den här gången kommer de inte ensamma! Detta splitternya DLC presenterar ett helt nytt hordspelläge där spelarna måste använda alla sina matlagningskunskaper för att slå tillbaka vågor av utsvultna ingredienser. Nytt spelläge! I åtta hordlägesnivåer måste spelarna hålla ut mot vågor av vandöda fiender, bland annat brödgångarna, enorma zombieäpplen och den kvicka zombiechilipepparn Plus 12 nya nivåer! Nio nya kök och tre dolda Kevin-nivåer Fyra nya kockar! Vampyrkocken, Spökkocken, Varulvskocken och den återvändande favoriten Lådhuvudskocken från Overcooked! Ny mekanik! Giljotinen hackar ingredienser på ett effektivt nytt sätt och ugnen behöver kol om du ska kunna steka dina rätter Tre recept! Fruktpajer, soppa och stekar Efterrätt (Ute nu): Carnival of Chaos Overcooked! 2 Carnival of Chaos bjuder in spelare till ett firande av matlagning, samarbete och kaos! Denna färgglada nya DLC kommer sätta spelare på prov i kaos när ni tar er an kombo-måltider och det viktigaste i köket, kanonen! Kanoner! Ett okonventionellt kök kräver okonventionell transportmedel. Kockar måste ladda sig in i kanonen och flyga genom luften med största lätthet. Kombo-måltider! För extra hungriga kunder måste spelare kombinera kök på en serveringsbricka, toppad med en uppfriskande dryck. Nya recept! Varmkorv och allas runda favorit mat, den mäktiga munken, kommer med på menyn! Såser! Är det ens möjligt att äta en varmkorv utan ketchup eller senap ... eller båda?! Plus 15 nya nivåer! Spelare kommer att bränna burgare i den stora toppen och ta itu med smaskiga godsaker på en lina i en rad livliga nya nivåer. Fyra nya kockar! En kvartett av färgglada karaktärer går med i det kulinariska kaoset: Ringmaster Chef, Strongman Chef, Clown Chef och Stunt Chef!