Overcooked! 2 - Carnival of Chaos
Fira mer Overcooked! 2 på Carnival of Chaos! Overcooked! 2 Carnival of Chaos bjuder in spelare till ett firande av matlagning, samarbete och kaos! Denna färgglada nya DLC kommer sätta spelare på prov i kaos när ni tar er an kombo-måltider och det viktigaste i köket, kanonen! Kanoner! Ett okonventionellt kök kräver okonventionell transportmedel. Kockar måste ladda sig in i kanonen och flyga genom luften med största lätthet. Kombo-måltider! För extra hungriga kunder måste spelare kombinera kök på en serveringsbricka, toppad med en uppfriskande dryck. Nya recept! Varmkorv och allas runda favorit mat, den mäktiga munken, kommer med på menyn! Såser! Är det ens möjligt att äta en varmkorv utan ketchup eller senap ... eller båda?! Plus 15 nya nivåer! Spelare kommer att bränna burgare i den stora toppen och ta itu med smaskiga godsaker på en lina i en rad livliga nya nivåer. Fyra nya kockar! En kvartett av färgglada karaktärer går med i det kulinariska kaoset: Ringmaster Chef, Strongman Chef, Clown Chef och Stunt Chef!