ONRUSH innebär återkomsten för actionladdad och tyngdlagstrotsande arkadracing. ONRUSH är en fest med sensationell fart där fokus ligger på underhållningen och det spektakulära, och det är ett racingspel där du alltid står i händelsernas centrum. ONRUSH handlar inte om att komma först över mållinjen. Det handlar inte om att meka med bilar eller att välja däck. Allt handlar om stil, elegans och känslan av att utföra otroliga nedtagningar, och att köra på gränsen och riskera allt för ditt lag. Inget arkadspel skulle vara komplett utan Boost, och ONRUSH tar detta till nästa nivå med RUSH – den ultimata racinguppgraderingen. RUSH är en förödande och uppslukande explosion av energi och kraft, och en äkta game changer som kan utgöra förödelse och förstöra för konkurrenterna.