No Time To Explain
No Time to Explain är ett spel om att skjuta marken, lägga på vikt och sätta eld på sig själv. Spräng dig själv igenom tid och alternativa verkligheter för att rädda ditt framtida jag från en gigantisk krabba som skickats av din onda tidstvilling från en annan dimension!