Never Alone Arctic Collection
Never Alone är ett stämningsfullt plattformsspel för 1 eller 2 spelare som är inriktat på problemlösning. Det är skapat i samarbete med Alaskas ursprungsbefolkning. Det gräver djupt i det arktiska Iñupiat-folkets traditionella folktro och bjuder på en spelupplevelse utan motstycke. Spela som både Tjej och Räv – växla mellan de två karaktärerna när som helst. Tjejen och Räven måste samarbeta för att klara utmaningar och problem eftersom var och en har unika förmågor. En andra spelare kan gå med när som helst i samarbetsspel lokalt. Foxtales har tre helt nya nivåer som är fulla av miljöer att utforska, gåtor att lösa, men där finns också fiender. Res över öppet vatten, simma bland ruinerna i en sjunken by och paddla upp för Noatak floden för att rädda en ny vän. Den Never Alone Arctic Collection innehåller både Never Alone ( Kisima Ingitchuna ) och Foxtales DLC.