NBA 2K Playgrounds 2
NBA i arkadformat är tillbaka med NBA 2K Playgrounds 2! Megahiten har fått en uppföljare som tar streetbasket till nästa nivå med ett enormt utbud med aktuella och före detta NBA-spelare, bättre onlinematchning med dedikerade servrar, onlinematcher för fyra spelare, trepoängstävlingar, nya planer, anpassade matcher med mera! Välj lag, gör dig redo och spela utan gränser!