2K Ball N’ Brawl-paket
Produkten slutar säljas den 2026/2/20. OBS! Alla multiplayerservrar kommer stängas ned från och med 2026/7/9. Efter det kommer spelfunktioner som kräver onlineservrar inte längre att fungera. Dunka bollen i korgen och motståndaren i marken i två actionspäckade arkadspel till nedsatt pris med 2K Ball N’ Brawl-paketet! WWE 2K Battlegrounds Deluxe Edition Slåss som dina favorit-Superstars och -Legends från WWE, som Stone Cold Steve Austin, The Rock och Ronda Rousey i otroliga miljöer med galna manövrar, specialförmågor och kraftföremål. Deluxe Edition innehåller tre versioner av varje Superstar, 1 100 extra Golden Bucks att låsa upp nya Superstars och Legends med, samt bonusen Edge. NBA 2K Playgrounds 2 Arkad-NBA är tillbaka! Megahiten har fått en uppföljare som tar streetbasket till nästa nivå med ett enormt utbud med aktuella och före detta NBA-spelare, bättre onlinematchning med dedikerade servrar, onlinematcher för fyra spelare, trepoängstävlingar, nya planer, anpassade matcher med mera!