NARUTO SHIPPUDEN: Ultimate Ninja STORM 4
Det senaste verket från den hyllade STORM-serien tar med dig på ett färgglatt och fantastiskt äventyr. Utnyttja det förbättrade stridssystemet och förbered dig på att uppleva den mest episka striden någonsin i NARUTO SHIPPUDEN: Ultimate Ninja STORM-serien! Gör dig redo för det mest efterlängtade STORM-spelet som någonsin skapats!