Nådsvannsinnet
Questar inkluderade: - Tiga är guld - tillgängligt på Oakmont Universitetsbibliotek efter att du kompletterat Nosedive - Dårarnas guld - tillgängligt på Oakmontkronikernas polisstation eller Stadshuset efter att du kompletterat Det kyliga mottagandet - Den brytna hjärncylidern - tillgängligt efter att du kompletterat Det kyliga mottagandet och hittat en av de cylindrarna Uppdragen utforskar Lovecrafts ikoniska berättelser med alla mysterier i Oakmont och dess galna medborgare. Tiga är guld Lokalbefolkningen i Oakmont säger att du alltid ska hålla munnen stängd och aldrig prata med främlingar. Det verkar som att vissa kanske tar det lite för bokstavligt. Ta reda på vad det var som Joy sa som fick lokalbefolkningen att gå så långt som de gjorde ... Kattguld Jaga de förunderliga föremålen från The Deep Ones, en ikonisk havslevande ras direkt från H.P. Lovecrafts romaner. Behållare med trasiga hjärnor Få tag på ... burkar med mänskliga hjärnor och få reda på det häpnadsväckande syftet med deras utomjordiska ursprung.