MX vs ATV Legends
Kör raka vägen till seger på motorcyklar och terrängfordon i MX vs ATV Legends! Stora öppna nya miljöer, samt ett karriärläge som låter dig uppleva de toppar och dalar som hör till en proffskarriär. Bli en offroad-legend! Det är din tid att glänsa! Innehåll: - Tävla 2 spelare på samma skärm eller 16 spelare i gruppbaserade matcher online. - I det nya karriärläget leder dina val till olika vägar, sponsorer och specialtävlingar. - Det helt nya Trails-läget bjuder på intensiva utomhustävlingar där nya överraskningar väntar bakom varje hörn och sätter din körstil på prov. - Anpassa din förare och dina fordon med de senaste delarna och utrustningen från de ledande tillverkarna. - Kör med större precision än någonsin förr tack vare den förbättrade fysiken.