MX vs ATV Legends - Compound Pack
Gör dig redo för KTM RD Field & GOAT Farm! Det ursprungliga testområdet för KTM erbjuder två Supercross-banor och en helt ny Enduro-upplevelse. Ricky Carmichael GOAT Farm ingår också, med tre banor och ett kraftigt förbättrat område för friåkning. Klara, färdiga, gå!