Moving Out Deluxe Edition
Bli flyttmästare i Moving Out Deluxe Edition! I den här utgåvan ingår: - Moving Out - Employees of the Month-paketet - Movers in Paradise Moving Out Moving Out är en galen fysikbaserad flyttsimulator som inte räds tunga lyft. Är du redo för en spännande karriär i möbelbranschen? Du har precis blivit legitimerad som möbelplacerartekniker och staden Packmore skriker efter din hjälp. Smooth Moves är kanske inte den största flyttfirman, men ingen uppgift är för farlig eller märklig för de här upphämtarna. Ta firman till nya höjder, rekrytera färggranna figurer och rädda staden från möbelkaos! Employees of the Month Pack Employees of the Month-paketet ger din karriär hos Smooth Moves en spännande start. Var och en av de här ivriga flyttarna har en förkärlek för kroppsarbete och vill verkligen klara av sin prövotid. Bli Packmores främsta flyttfirma med de här trogna flyttarna! Movers in Paradise Välkommen till Movers In Paradise, den senaste expansionen till Moving Out. Flytta saker hit och dit på 24 nya tropiska banor och arkadbanor för att lösa mysteriet bakom ”den största flytten av dem alla”! Det har tillkommit helgalna inslag, hinder och fiender som sätter flytt- och kommunikationsförmågorna på prov. Få hjälp av fyra nya tropiska flyttare – Tooki, Gilly, Coco och Clawdius – som även kan användas på originalbanorna!