Mortal Shell II: Devout Edition
Mortal Shell II: Devout Edition innehåller grundspelet samt ett exklusivt Obsidian-utseendeset till alla åtta spelbara Shells. Mortal Shell II är en fristående uppföljare till Mortal Shell som avsevärt utökar originalet med snabbare och skoningslösa strider, djupare vapendesign med omfattande uppgraderingsalternativ samt betoning på fri utforskning inom en kompakt öppen värld. DERAS KÖTT ÄR DITT VAPEN: Liken av exceptionella krigare är utspridda över Mortal Shell II:s förstörda värld. När de väl har upptäckts kan varje krigare besättas, vilket väcker deras medfödda styrkor och bemästrade förmågor. Utveckla din egen stridsstil genom att utnyttja varje krigares unika förmågor och lås upp deras hemligheter genom att upptäcka förlorade minnen. RENSA EN SKÖVLAD VÄRLD: Mortal Shell II:s kompakta öppna värld är sammankopplad via slingrande stigar som bevakas av desperata och fanatiska motståndare. Spelare som vandrar runt belönas med nya krigare att besätta, ytterligare berättieelement, kraftfulla och sällsamma vapen, uppgraderingar, kuriositeter med mera. Gå genom övergivna tempel tillhörande forntida gudar, över förbjudna skogar och isiga gravar, in i citadel uthuggna ur ben. Utspridda mellan dessa förlorade landmärken finns mer än 60 grottor, som var och en utgör ett utmanande test av de talanger och vapen du har samlat på din resa. AVSÄTT FALSKA GUDAR: Du styr Harbinger, en varelse som måste återta Undermethers stulna ägg som nu skoningslöst bevakas av groteska, farliga varelser. Mortal Shell II:s stridssystem är smidigt och uttrycksfullt. Staminamätare har tagits bort och avrättningsalternativen har förbättrats, vilket levererar en kinetisk och kaotisk mörka makt-fantasi. Precision möter intensitet i strider med höga insatser.