Mortal Kombat 1 – Premium Edition
Förbeställ nu för att få den spelbara karaktären Shang Tsung och tidig åtkomst till Mortal Kombat 1. Vi har det i blodet! Upptäck ett pånyttfött Mortal Kombat-universum skapat av eldguden Liu Kang. Mortal Kombat 1 inleder en ny era av den ikoniska spelserien med ett nytt stridssystem, nya spellägen och fatalities! Premium Edition innehåller Kombat Pack, 1 veckas tidig åtkomst till DLC-karaktärer och 1 250 Dragon Krystals (spelvaluta).