Monster Survivors: Rootsy DLC
Med denna DLC låser du upp: – En helt ny överlevare: Rootsy! – 5000 mynt för kistor och uppgraderingar! – 150 kristaller för att befordra dina överlevare! De ska få känna skogens vrede!