Monster Harvest
Ett jordbruksäventyr med en twist! Gör dig redo att ge dig ut på ditt livs äventyr när du börjar ett nytt liv i Planimal Point. Utveckla din egen gård, bygg och anpassa ditt eget hus, skapa dina egna möbler, koka smarrig sylt och mutera dina grödor för att skapa lojala och hårda följeslagare du kan ta med i striden! Upptäck och kämpa mot Planimals Upptäck och kämpa mot Planimals Under din resa genom Planimal Point kommer du att upptäcka konstiga Slimes som kan mutera dina grödor på ett sätt som du aldrig tidigare föreställt dig! Beroende på årstid kan du skapa upp till 72 olika mutationer av Slime och grödor! Planimals är lojala muterade grödor som stannar vid din sida i vått och torrt. De kommer att vara viktiga följeslagare för dig när ditt äventyr tar dig genom Planimal Point, deltar i spännande turn-baserade strider och utforskar fängelsehålor när du försöker störta den onda SlimeCo. Oavsett väder! Planimal Point har tre unika årstider som kommer att påverka hur du spelar, med konstigt väder och årstider som styr vad du kan odla – se upp för de konstiga mutationerna när de förändras efter säsong! Det finns flera olika sätt att bygga och anpassa den bästa gården i Monster Harvest! Skapa och placera dussintals föremål och ta din gård till nästa nivå genom att tillverka hantverksprodukter! Lås upp bevattningsrören, jordbruksmaskiner med mera för att göra dina nyskördade grödor till produkter som är redo för marknaden.