Minecraft Legends-deluxutgåva
Håll din fana högt med deluxutgåvan, som innehåller sex extra utseenden för spelet: ett till hjälten, fyra till riddjuren och ett extra till riddjuren när det blir tillgängligt. Piglinernas Netherkorruption sprider sig över ytvärlden och bränner allt den vidrör. Är du hjälten som kommer skydda riket? Planera din strategi och möt piglinerna i episka strider. Men akta dig: De slår alltid tillbaka. Ta dig an piglinbaser om dagen och försvara dina allierade efter skymningen. Utforska frodiga ekosystem fulla av skatter och faror, träffa nya kompisar och återförenas med bekanta varelser. Med hjälpare vid din sida är allt som återstår att rädda världen.