Minecraft Dungeons Ultimate Edition – Windows
Upplev hela historien om Minecraft Dungeons från början till slutet. Skaffa Ultimate Edition, som innehåller grundspelet och alla sex DLC:er: Djungeln vaknar, Den krypande vintern, Ylande toppar, Nethers lågor, De dolda djupen och Ekande tomrummet till ett lägre pris än om du köper dem separat. Kämpa mot horder av varelser, utforska banor som sträcker sig mellan olika dimensioner och upptäck otaliga skatter medan du följer historien om Ärkefybon och maktklotet. Nu kan du få hela Minecraft Dungeons-upplevelsen, så skaffa din kopia redan i dag!