Minecraft Dungeons: Den krypande vintern – Windows
En krypande vinter tar långsamt över allt den vidrör, och källan till dess kyliga kraft är en mäktig varelse som kallas den Hemska vålnaden. För att stoppa den oändliga vintern måste en ädel hjälte ta sig an nya uppdrag i områdena som fångats under nollpunkten. Det kommer inte bara att vara vintervindar som försöker stoppa hjälten från att utplåna den Hemska vålnaden, utan även nya fiender som illusionisten och iseologikern kommer att delta i kampen! När du jagar korruptionens källa kommer du att upptäcka nya rustningar, vapen och artefakter under all snö och slask. Håll huvudet kallt och var stadig på handen, för frosten är oförlåtande. INNEHÅLL - Ta dig an 3 helt nya uppdrag. - Slåss mot illusionisten och iseologikern. - Möt den Hemska vålnaden. - Nya vapen, rustningar och artefakter. - Glid över isen.