Min Vän Greta Gris
Ge dig ut på ett roligt äventyr med Greta Gris! Skapa och klä din egen djurkaraktär, ring på hos Greta och påbörja en berättelse som du styr själv. Greta föreslår aktiviteter vart ni än går – hjälp Pappa Gris att hitta sina glasögon, följ djurspåren i skogen, hoppa i lerpölar och mer därtill! Det är precis som att vara med i ett avsnitt av tv-programmet där alla dina favoritkaraktärer ser fram emot att träffa dig. Besök stranden, museet och till och med Potatisstaden – varje äventyr med Greta Gris blir helt unikt.