METAL SLUG ATTACK RELOADED
Den klassiska arkadskjutaren METAL SLUG behåller sin detaljerade 2D-pixelgrafik och är nu ett tower defense-spel med nybörjarvänliga kontroller! Gör bekanta karaktärer starkare och sätt ihop den starkaste kortleken. Använd varierade strategier för att krossa fiendebaser! Spelet innehåller även ”ANOTHER STORY” som fans inte får missa och ett ”GALLERY”-läge. Kämpa mot spelare från hela världen för att nå toppen! ■METAL SLUG är nu ett tower defense-spel! METAL SLUG som är älskat för sin detaljerade 2D-pixelgrafik och unika komiska känsla är nu ett episkt tower defense-spel! ■Över 300 karaktärer att kriga med! Det finns över 300 superunika karaktärer i spelet! Fem falanger krigar för fullt, bland annat en rebellarmé, en rymdarmé och en vanlig armé! Håll ett öga på hur de enorma krigsmaskinerna skakar när de rör sig! ■Stenhård action med enkla kontroller Kontrollerna är lätta att lära sig och gör att vem som helst kan spela och ha kul! Spelmekaniken är enkel, men svår att bemästra! Gör dina favoritkaraktärer starkare och sätt ihop en unik kortlek! ■Ett måste för METAL SLUG-fans! ”ANOTHER STORY” följer karaktärerna i en lång uppföljare till berättelsen och ”GALLERY”-läget låter dig titta på illlustrationer och lyssna på musiken! ■Kriga mot spelare från hela världen online! Förutom att utmana vänner i ”ROOM BATTLE” kan du även kriga mot spelare från hela världen i ”MATCHING BATTLE” för att nå den högsta titeln ”Super Devil”!