Mega Man X Legacy Collection 2
Klara av den spännande Mega Man X-sagan med dessa fyra actionspäckade spel! Samlingen visar hur serien utvecklats, med Mega Man X5, Mega Man X6, Mega Man X7 och Mega Man X8. Både Mega Man X och hans vän Zero är tillbaka som spelbara karaktärer – hoppa och skjut dig genom svåra nivåer med X armkanon, eller skär rakt igenom fienderna med Zeros energisvärd. Mega Man X Legacy Collection 2 innehåller en uppsjö med nya funktioner. Testa det nya X Challenge-läget, där spelare ställs mot två dödliga bossar i två-mot-en-strider. Utforska ett enormt museum med illustrationer, klassisk merchandise, en spellista med nostalgisk reklam med mera. Samlingen innehåller även en animerad film som handlar om Mega Man X-skurken Sigmas ursprung. Det här är det definitiva sättet att uppleva den fartfyllda Mega Man X-seriens andra halva.