Meet Your Maker: Sector 2 Arsenal Pack
Meet Your Makers Sector 2 Arsenal Pack ger dig en beräknande karaktär och en ondskefull ny vakt i din verktygslåda. Djupt inne i den ödsliga arktiska ödemarken ligger Shattered Peak Sanctuary: hemvisten för de senaste dödliga framstegen inom teknik och kloning. De bitande snöstormarna och den oändliga ödsligheten ledde snart till rädsla och paranoia. Personalen vände sig mot varandra i ett fullskaligt krig som förvandlade den tidigare forskningsanläggningen till en blodstänkt mardröm. Deras dödliga skapelser är nu dina att utnyttja. Sector 2 Arsenal Pack innehåller: 1 KARAKTÄR: - Overseer Overseer drabbades av paranoida vanföreställningar vilket ledde till att hon smälte samman sitt nervsystem med en prototyp av en Fortalisdräkt, vilket gav henne unika förmågor och oerhörd kraft. - Hoppa och sväva: Med Overseer-dräkten gör Slipstreamer Biolink att du långsamt kan sväva efter att ha hoppat, så att du undviker fara samtidigt som du fortfarande kan attackera eller försvara dig. - Synlig Harvester-väg: Genom att förstärka Overseers hallucinationer avslöjar Pathfinder Biolink Harvester-vägen, vilket gör att plundrare aldrig mer behöver gå vilse i en utpost. - Spana in omgivningen: Scavenger Biolink hjälper plundrare att hitta försvunna gravar och andra resurser genom att markera dem i omgivningen. 1 VAKT: - Assassin Assassin är en skräckinjagande jägare som förlitar sig på smygning för att överrumpla sitt mål. - Mästare på att smyga: Assassin förblir nästan omärkbar tills han släpper lös sin förödande attack. Plundrare måste vara mycket uppmärksamma på den visuella förvrängning och de ljud som genereras av vaktens rörelser. - Ingen fallskada: Byggare kan vara kreativa eftersom den här vakten inte påverkas av fallskador, vilket innebär att han kan falla från vilken höjd som helst för att döda intet ont anande plundrare. - En effektiv språngattack: När Assassin anfaller utför han ett horisontellt hugg på medellång räckvidd som är svårt att undvika.