Meet Your Maker
SECTOR 2: SHATTERED PEAK — UTE NU Alla Meet your Maker-spelare får omedelbar tillgång till en ny miljö och ett tematiskt dekorationspaket. En ny karaktär och vakt är också tillgängliga, så att du kan utnyttja de snötyngda fasorna som slet sönder Sanctuary. VÄLKOMMEN TILL APOKALYPSEN Du vaktar Chimera, ett levande experiment skapat för att rädda livet på jorden. Ge dig in i en sinnenas kamp om den enda kvarvarande resursen som betyder något och nyckeln till din Chimeras utveckling: rent genetiskt material. Utnyttja de mörkaste vrårna i din fantasi för att bygga och försvara dödliga fästningar som kallas utposter för att utvinna och vakta ditt genetiska material. Infiltrera och överlev andra spelares utposter för att stjäla mer. Anpassa, uppgradera och utvecklas… eller dö. SKAPA FÖR ATT FÖRSTÖRA Världens dödligaste verktygslåda är nära till hands. Kombinera ett stort utbud av block, fällor och vakter för att bygga en fästning som är lömsk, listig och helt utan nåd. Ha full kontroll över din skapelse, modifiera fällor och bestäm patrullvägar för vakterna, dela sedan din utpost och se andra försöka överleva den. Skörda belöningar från de som dör, lär dig av de som överlever och förlora aldrig framsteg genom att bli plundrad. ÖVERLISTA FÖR ATT ÖVERLEVA Sätt din vilja på prov genom att plundra andra spelares utposter. Lita på din instinkt, ditt intellekt och dina reflexer i en stöt på liv och död för att stjäla de material du behöver till ditt nästa bygge. Välj rätt utrustning för varje unik utmaning, hoppa sedan in, hämta genetiskt material och ta dig ut levande genom att överlista varje utpost som står i din väg. SAMARBETA OCH ANSLUT Håll dina vänner nära och dina fiender närmare. Kombinera er kreativitet och bygg eller plundra tillsammans. Använd reprissystemet för att se plundrare angripa dina utposter. Bygg upp ditt rykte med andras lovord för din uppfinningsrikedom. Hitta dina vänner och favoritbyggare enkelt för att spela deras utposter när som helst.