Medieval Dynasty - Complete Edition
Medieval Dynasty - Complete Edition erbjuder en fullständig upplevelse av livet i en medeltida värld. Bygg ditt hem, grunda en by och forma ditt arv. Förbättra ditt spel med växter och ytterligare utsmyckningar från DLC:t Echoes of Nature och bevittna naturens skönhet. Detta Exquisite Pack-DLC lägger till en samling föremål för spelare som vill att deras karaktär och bosättning ska se lite mer elegant ut. Allt du behöver för att starta din dynasti, nu i ett paket.