QubicGamesSimulering
Välj dina ingredienser, skär, förbered, lägg upp och servera läckra rätter med stil i roliga minispel! MasterChef-domarna kommer att bedöma din rätt baserat på din prestation och snabbhet. Slutför och lås upp nya recept, utmaningar och minispel under din matlagningsresa! FÅ EN SÖT JULKLAPP Börja din kockkarriär med en låda fylld med frukt, nötter, sötsaker, 2500 prestige-mynt och en unik visp! LÄR DIG LAGA MAT MED MER ÄN 120 RECEPT! Skapa signaturrätter från hela världen. Hitta din favoriträtt och gör den till din specialitet. Från Margherita-pizza till sushi – vad vill du laga idag? UTMANINGAR I MINISPEL Spela dussintals minispel med en twist! Utmaningarna kommer att låta dig laga recept med extra svårighetsgrad. Klarar du att slutföra alla? LAGA MAT MED STIL Skapa en avatar och anpassa dess egenskaper som du vill! Bli den coolaste kocken och stick ut genom att ändra din outfit med ett brett urval av kläder, tillbehör och förkläden! UPPGRADERA DINA KÖKSREDSKAP Genom att slutföra minispel, evenemang och utmaningar kommer du kunna samla olika köksredskap som kastruller, verktyg, tallrikar med mera, och uppgradera dem! Köksredskap är en kocks bästa vän! Det är dags att bevisa att du är en toppkock!