Mars Survivor: Red Rifle
Med denna DLC får du: - En fantastisk Amazonis Outfit - Ett exceptionellt Ares Rifle - Ett exceptionellt Amazonis Visor - Ett utmärkt Quantumflex Garment - En utmärkt Zenith Satchel - 36 dräktskrot (costume scrap) - 24 vapenskrot (gun scrap) - 500 juveler (gems) - 150 kablar (wires) - 40 metall (metal) Öka dina chanser att överleva med ett nytt vapen och ny rustning!